BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 29 October 2010

Next Paper

Hari ini merupakan hari jumaat, hari yang sangat mulia, hari yang berlakunya hari kiamat, merupaka penghulu segala hari. Pagi jumaat aku bangun seawal 3 pagi, plan nak study awal-awal, tetapi aku ke kecundang dengan nafsu tidur yang cukup kuat, aku tertidur kembali dan bangun jam 9 pagi, aduhhh...abis la plan aku nk study HRM, aku berharap sangat aku dapat A untuk paper ini, ini kerana jika aku tidak dapat A untuk subject ni, peluang untuk aku mendapat Dean list hanya tinggal kenangan, kadang-kadang aku sedih gak kenapa la waktu mula-mula aku rajin, tehen bila masuk pertengahn semester kemalasan pada diri aku kembali. Adakah di sebabkan pemakanan aku yang tidak menentu? aku akui, aku cuba untuk diet pada mula-mula masuk UiTM dulu, aku hanya makan kurma dan roti sepanjang bulan Ramadhan, dan bulan sebelumnya. Tujuan, bagus juga aku hanya makan mende tu sahaja. At least aku boleh jimat duit.

Jimat duit hanya untuk 1st month jek then after raya, aku makan ikut suka aku. Iku suka la aku nak makan apa, x kisah la satu hari tu abis RM20 hanya la untuk makan. Mak aku cakap makan jangan duk berkira sangat. Makan ja apa yang di makan.

Tetapi dengan financial problem yang sedang di hadapi ni. Aku terpaksa 'berpuasa' kembali. Berpuasa makan, dan berpuasa call, sedih siot, nasib la awek aku tolong topupkan. Aku rasa buat masa ini. Ini sahaja coleteh aku. Lepas ni aku nak sambung study HRM lak. then nak siapkan Novel aku. Lupa lak, aku sekarang hendak ceburi bidang penulisan novel dan Buku Ilmiah. Ini merupakan galakkan dari kawan-kawan dan juga lecturer aku. Aku harap aku boleh menjadi seorang Penulis dan juga pensyarah yang berjaya kelak.


Doakan kejayaan aku...

2 comments:

P.Mahasiswa said...

salam singgah.. :DD

Medabee said...

Singgah lerr..jgn lupa follow yer..huhu..