BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 24 October 2010

Harian

Blog ini sepatut di gunakan oleh aku untuk mencatat segala aktiviti harian aku, lebih kurang macam log book lak. Tetapi setiap kali aku ingin taip, idea hilang tiba. Kenapa yer? Kenapa aku tidak secerdas dahulu? Dulu idea untuk mengarang punya la banyak, sampai aku taip kat word dulu then baru copy paste dalam ni. Ok sekarang aku hendak ceritakan apa yang telah aku buat pada hari ini. Bermula jam 3 pagi aku dah bangun, dasyat gila aku kn? yela aku tidur kul 10 bangun la kul 3..buat pe aku bangun time tu? niat nk study la, aku dh tanam azam aku nk score A dalam subject OSM504 ni.. walaupn harapan aku tipis, tetapi tiada apa yang mustahil, Aku kena berusaha dengan lebih kuat je la. So memang banyak dah pass year aku buat, then siap baca nota, then buat pass year, baca nota, buat pass year, itu je aku buat, then paling rajin aku buat review question, aku buat soalan aku jawab sendiri. Macam-macam la aku buat, untuk apa semua itu? untuk buktikan aku mampu berjaya. Aku boleh bukan tak boleh masalah malas je.. then aku asyk nk makan jek. rsa nk kunyah something jek..adoii..knapa ni...
then pas ini aku nk sambung study ..then dalam kul 10 aku nk tidur dah ..aku kna kuat. aku kena cuba gak untuk hafal smua sekali..insyaAllah aku mampu lakukannya..pe2 pn doakn kejayaan ku ini..

0 comments: