BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 22 November 2009

perjalanan Pulang ke Rumah

Hari ini. 22 November 2009 Perjalanan pulang ke kmpung halaman, iaitu Alor star yg indah.

Perjalanan dari UiTM Seri Iskandar Perak bermula jam 5.30 pagi. Pada wktu ini langit masih gelap dan rmai yang masih di ulit mimpi yang indah. Tetpi aku bgn awl seawal 4.30...sleps kmas2 skit barang, perjalanan aku bermula..aku berhnti di stesen petronas di Seri Iskandar Utk Mgngisi mnyak..smpai je ipoh..aku sesat..aku x bpe knal jalan time gelap2..so 2 kali la aku pusing ipoh tu baru kuar...then..tersilap masuk jalan ag...gna lak jalan jauh...tmbah lagi penat...perjalan yg sptut nya 4Jam..telah mnjd 7 jam bygkn la...start pkul 5.30 tetapi 11.50 baru aku smpai rmah..smapi2 ja...mmg terus tdr...letih..

bgn2 kul 5 dh...pe2 pn...alhamdulilah aku telah smpai dgn selamat..

0 comments: