BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 27 August 2011

Selamat Hari raya Aidilfitri

Glitter Text Maker
Glitter Text Maker - eCards




Tinggal 3 hari lagi sblum raya, mknanya berakhirla sudah Ramadhan, kenapa aku rsa seperti kehilangan yang besar? Aku sangat suka pada bulan Ramadhan ini, terasa sangat nikmat apabila datang bulan ini, dan aku rasa seperti kehilangan selepas berakhir bulan ini, adakah aku berjaya untuk ke ramadahan seterusnya? Tiada siapa yang tahu, kesempatan ini, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Aidilfitri kepada siapa-siapa yang sudi singgah di blog yang carca merba ini, maaf zahir dan batin jika ada salah ke silap 0-0 yer

Dan hendaklah mereka memaafkan serta melupakan kesalahan orang-orang itu; tidakkah kamu suka supaya Allah mengampunkan dosa kamu? Dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun lagi Maha Mengasihani.” Surah An-Nur ayat 22.

2 comments:

Dekna said...

selamat ari raya amin

lama rasanya x contact awak kan..


:)

Medabee said...

sy baru buka blog ni..hehe..awk nk contact sy any time jek..