BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 28 September 2011

New incoming program

Assalamualaikum....update kali akan sertakan jadual untuk semester ini..bz nya hidup aku..huhu..bulan 9 dah nk smpai penghujung, jadual utk bulan 10 pn fully book..mmg aku akan bz..pada 7 hingga 9 October 2011 aku akan ke pahang untuk kursus, then the following week lak 16-21 aku akan ke Sarawak untuk konvensyen MPP Satu Malaysia., then smbung pulak 22 dan 23 akan ada program penghayatan Islam, 27-31 October 2011 ada tournament debate..aku akan join..huhu..so pada bulan 10 setiap mggu ada program...xdpt la nk kuar dating..huhu...then bulan 11 akan ada program khidmat masyarakat dan juga trip ke SABAH....then insyaAllah bulan 12 atau bulan 1 2012 aku akan ke Medan Indonesia..(harap2 jadi ke Indonesia) then plus with research utk thesis aku ni..nk kna travel ke Putrajaya, and then ke Johor lak..then ke mn xthu ag..huhu..Semester ini byk travel..so byk la duit yg digunakan..harap2 duit semua cukup utk semester ini..klau tak jd mcm sem lepas la..roti je slama 2 bulan without any meal..huhu Mampu ke? aku je mampu..huhu

walaupn bz..study ttp diutamakan..sekian dari aku..

0 comments: