BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 2 December 2010

Perjalanan Dari Melaka Ke UiTM Perak



Aku rasa lambat juga aku update blog ni..sekarang aku mahu menceritakan perjalanan aku dari Melaka ke Perak yang mengambil masa 10 Jam. Tarikh 25.11.2010 Perjalanan aku bermula jam 9.30 Pagi. Bas yang aku naik tu nama dia SE SUPER . Ini la Bas Yang Aku Naik >>>

Perjalanan pada mulanya semua ok, then bas aku tukar waktu sampai di Klang, bas yang tukar mula mengalami masalah Engine. Masalah tu berlaku ketika sampai di stesen bas Klang, Engine sukar untuk di hidupkan. Selepas beberapa baru dapat di hidupkan. Setgah jam juga menunggu, then aku igt smua dh selesai. Bas tersebut di bawa pula ke workshop bas. Di situ Satu Jam juga menunggu


Kelihatan Mekanik Sedang Perbaiki Bas yang RosaK

Ini juga aku letak juga gambar workshop yang membaiki bas ini


Satu jam kemudian Baru siap bas ni..tp yang leceh bas ni byak singgah psal tu yg smpai lmbt

jam 7:00 p.m aku smpai la di seri iSKANDAR then lecturer aku ambk hntar masuk UiTM..thx to you ..huhu..

I think that's all...nt aku cte lak time ambil jubah dan juga time convocation

0 comments: