BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 9 December 2010

Konvensyen Pemimpin Mahasiswa UTIM 2010

Hari ini 9 Dicember 2010...aku berapa di UiTM Shah Alam, untuk menghadiri konvensyen Pemimpin Mahasiswa, Sounds good heh? ye di sni smua barisan MPP, JPK seluruh Malaysia berkumpul, untuk bersama-sama untuk berbincang tentang masalah-masalah negara dan masalah di UiTM untuk diselesaikan. Aku berseorangan di sini, tiada teman2, hanya diri aku seorang, yang aku paling sedih, broadband aku telah diblock di sebabkan 2 bulan xbyar, sedih siot...aku hanya menggunakan Wifi UiTM yang selalu di block certain2 website yg aku slalu masuk, yang paling sedih, facebook nak buka pun after office hours..itu yang paling aku sedih..huhu...

Kenapa Xbayar?

Persoalan itu di jawab AKU TIADA duit sekarang ini, biasala hjung2 semester, jarang la student ada duit,

Macam mana lak dengan makan?

Makan?

beli Roti RM2.30 le than 4 hari..so itu la hari2 aku makan...huhu

SAMPAI bila nk makan mcm tu?

sampai buka semester la kot..uhuh

tp aku skrang berada di shah Alam so mkaan x pyh risau la...sebb makan di sediakan...huhu...so dpat la aku mkan yg sedap2 ..seminggu lebih xmkn nasi..aku still le survive..just bdn lemah2 skit...huhu..

pe2 pn..aku akan teruskan hidup

Pegi mana duit tu?

jangan tanya la gi mn...aku juga perlukan ubat untuk sakit kepala aku ni..ubat tu ada herb iaitu Gingko Biloba, sangat berkesan utk migrain dan juga org yang selalu ada tekanan darah tinggi...

rsa itu sje yg aku perlu ckp...

*Aku tak nk sshkn org len, so biar aku je yg ssh...

0 comments: