BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 21 November 2010

SKP

Tanggal 21 November 2010, hari ini merupakan hari yang ke-5 aku buat SKP (Skim Khidmat Pelajar) Memandangkan aku kerja pada hari Sabtu dan Ahad, so duit yang aku dapat nanti DOUBLE,..huhu..bestnya..tetapi hari ini kje tak la banyak sangat, banyak relax dan main game jek, hari ini aku hanya buat minutes, dan angkat barang sikit, dan check bilik jek...kira ble tgok tv ag la..huhu..pe2 pn mmg best la

Di sebabkan aku kje pada sabtu dan ahad, aku di beri cuti rehat pada hari khamis dan jumaat, Alhamdulllah memang aku perlukan cuti pada hari ini. Ini kerana pada 27.11.2010 merupakan hari yang sangat bermakna bagi aku. Tarikh aku convo..huhu..bestnya..selepas penat lelah 3 tahun buat Diploma, akhirnya aku berjaya juga abiskan, dan sekang aku sambung Ijazah Sarjana Muda tetapi aku tetap akan sambung Sarjana juga, ini disebabkan aku ingin menjadi golongan pendidik iaitu lecturer, best mengajar orang ni. Lebih2 student U.. Tetapi aku mesti usaha juga la

Aku rasa ini sahaja la yang aku nk katakan. Next Time aku sambung balik.

Luahan hati dari seorang Mahasiswa...

0 comments: