BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 25 September 2009

Perjalan Pulang Ke Tapah






Hari ni..aku dh bertolak balik ke tapah. aku tmpang cousin aku. save skit bajet akak aku...kul 10.15 cousin aku smpai ambk aku dgn opah aku..tp penuh la brg2...mcm tin sardin aku td...dh la cousin aku bwk non stop...aku pnya kaki nk tercabut...sakit gila blakang aku...smpai dlm kul 2.14..smpai ja..mmg letih la..terus msuk dlm...tdr...tgah syok lpak tdr opah aku duk bising pggl aku sruh cari durian...kta durian byk jtuh..sdap2 manis2 lak tu...so aku yg tgah mamai ni...p la msuk htan blakang rmah..tbas2 semak skit..jmpa la dlm 6 bijik..yg elok ada 4 bijik ja..tp aku ambk 3 ja..sbb yg satu ag x dak tngkai..so xle nk ambk..dh la tmbh dgn semut penuh kat durian tu..

ni la gbr2 durian aku ni..

0 comments: