BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 22 March 2011

Terbaru

Update yang terbaru, rasa-rasa sudah lama tidak update blog ini, agak bz skit dan tambah dengan tak ada diea , so xde la mende yang update, tak kan semua perkara nak ceritakan dalam blog kn? ye la faham mmg la blog ni temapat nk luahkan perasaan, tapikan macam bangangkan setiap kali buat semua nak bagi tau (dulu2 je aku macam tu) tapi sekarang aku semakin dewasa dan semakin berfikiran matanag, so orang yang tak matang je yang buat luahan kat public, hey common la, da la buat luahkan kat public then bila orang comment kata jaga tepi kain pulak? da diri sendiri yang reveal personal problems, so kalau orang yang comment pe salah lak? nasib la yer?

Aku tidak mengata pada sesiapa, so kalau ada yang terasa nasib la yer, faham-faham sendiri la, blog ni merupakan satu sumber senang untuk musnahkan seseorang, so manfaat la dia dengan sebaiknya.

Akhir sekali, aku bukan nk cerita pasal diriku ini, tapi hendak update, aku baru sahaja pergi kursus pada 18-20 March yang lalu di pulau pangkor, aku berada di Melaka then nak sampai kat sna lebih kurang 7 Jam memang laju gila la driver bas yang bawa ni, 90 KM/jam juga la dia punya kelajuan.

best juga kursus tu, tentang Kenegaraan, da jadi popular lak kat situ, yang paling best ada orang kasi bunga. Siapa? entah tidak tahu, pe2 pun tujuan utama yang datang situ untuk menjadi agen pengerak supaya bangsa melayu terus memerintah.

I think that's all for today, next course at Puncak Alam start 24-27 march 2011 (duit melayang lagi, lebih2 kat R&R).
~To be continue~

0 comments: