BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 28 July 2009

Geram

Malang nasib aku.. mmg mnde yg aku hrap kn smua x dpt...org len gak yg dpt....kmbar aku dpt ja hp...tp aku??? hampeh...pe yg dia smbang kat family aku??? xda LANGSUNG... habis kn duit ja...tp aku yg ari2 kmas rmah...msak...yg dia duk dlm blik mngadap computer ja dpt habuan....sape x geram??? aku tul2 kecwa ....n geram...mulai esk...mmg aku xkn bt dh kje2 rmah mampus ar ....biar kmbar aku lak yg bt....sbb smua dia mntk dpt...aku?? ..bkn nk hrapkn pe2 blasan ....tp bla depa dh start bg kat kmbar aku...kna la bg kat aku gak...ni x...bias....mmg berat seblah...x adil....tmbh ag....dia dh sruh mak aku bli hp baru gak...yg 3G lak tu...mak aku sruh bt lagu ntuk hp...bkn dia nk bt...aku gak nk...mmg jnis x knang jasa...tp nk bt mcm mn...depa syg dia ag...aku ni pe la sgt...aku nk smbung dgree...ayah aku x bg...kata xnk tnggung aku ag??? salah ke aku nk kjar cita2 aku ...untuk jd pensyarah??? salah ke??? ayah aku ckp nt dgree ssh nk dpt kje...igt aku ni juz nk je mkn gaji ke?? aku dh rancang msa dpn aku ni...aku xkn hrapkn mkn gaji jek..aku nk mntk pensyarah n bt biz...aku xnk anak2 aku ssh mcm aku...aku tul2 x puas ati..nk jg mlm ni aku balik UiTM....kat uitm nt pn aku terpksa berlpar...sbb nk jimat duit...

0 comments: